×

AKO NAKUPOVAŤ

1 Nakupovať môžete bez registrácie, alebo sa prihláste.
2 Skontrolujte si Vašu objednávku.
3 Platenie & Doručenie tovaru

Ak máte stále problémy, kontaktujte nás zaslaním správy na melm@melm.sk, tel. 0903 449 630 alebo cez kontaktný formulár. Ďakujeme!

PREVÁDZKA

Pon-Pia 9:00 - 18:00
Sobota - voľný deň
Nedeľa - voľný deň

PRIHLÁSTE SA DO SVOJHO ÚČTU, ABY STE MALI PRÍSTUP K RÔZNYM FUNKCIÁM

ZRIADIŤ ÚČET ZABUDLI STE HESLO?

ZABUDLI STE VAŠE PODROBNOSTI?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

ZRIADIŤ ÚČET

UŽ MÁTE VYTVORENÝ ÚČET?
MÁTE OTÁZKY? VOLAJTE: +421 903 449630
  • PRIHLÁSIŤ SA
  • PODPORA

Melm Fashion

Melm Fashion

Kvalita má svoje meno.

M (+421) 903 449 630
Email: melm@melm.sk

Eva Švrčková – MELM
Jesenského 672/52
92701 Šaľa
Slovenská republika

Open in Google Maps
  • Domov
  • E-shop
  • Informácie
    • Môj účet / Prihlásiť sa
    • Veľkoobchod
    • Ako nakupovať
    • Poštovné a dodacie lehoty
    • Veľkostná tabuľka
    • Návod na ošetrenie a údržbu
    • Obchodné podmienky
    • Reklamačný poriadok
    • Cookies info
    • Blog / novinky
  • Galéria
    • Pripravujeme
    • Výstavy
    • Nová kolekcia
    • História
  • Kontakt
  • MÔJ KOŠÍK
    No products in cart.
Slovenský výrobca
s tradíciou
od roku 1990
  • Home
  • Reklamačný poriadok
 

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

REKLAMAČNÝ PORIADOK

(pre fyzické osoby podľa ustanovení § 612-627 Občianskeho zákonníka)

I. Všeobecné ustanovenia
1. Predávaná vec musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi ustanovenú akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť a musí byť bez vád, najmä musí zodpovedať záväzným technickým normám.
2. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má prdaná vec pri jej prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá predávajúci za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá predávajúci za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
3. Vlastnícke právo kúpenej veci prechádza na kupujúceho okamihom zaplatenia danej veci. Pri samoobslužnom predaji dochádza k prevodu vlastníckeho práva ku kúpenej veci okamihom zaplatenia kúnej ceny za tovar.
4. Nadobudnutím vlastníckeho práva prechádza na kupujúceho nebezpečenstvo náhodnej skazy, zničenia a poškodenia veci.
II. Lehoty na uplatnenie reklamácie
1. Všeobecná záručná lehota je šesť mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Ak je na predávanom tovare, jeho obale alebo návode vyznačená lehota na použitie (expiračná doba), záručná lehota sa neskončí pred uplynutím tejto lehoty.
2. Ak sa na predávaný tovar vzťahuje záručná lehota dlhšia ako šesť mesiacov je predávajúci povinný vydať kupujúcemu pri predaji záručný list s vyznačením záručnej lehoty. V záručnom liste sú uvedené podmienky a rozsah tejto záruky.
3. Práva zo zodpovednosti za vady musí kupujúci uplatniť v záručnej lehote, inak tieto práva zanikajú.
III. Miesto uplatnenia reklamácie
1. Kupujúci je povinný uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu bez zbytočného odkladu po prejavení sa vady u obchodného zástupcu. Ak je tovar naďalej používaný kupujúcim s vadou, následkom čoho je jej neodstrániteľnosť, nebude reklamácia predávajúcim uznaná.
2. Obchodný zástupca vystaví kupujúcemu reklamačný list, v ktorom uvedie druh tovaru, kedy bol zakúpený, jeho cenu, rozsah vady, dátum vystavenia reklamačného listu a kupujúci svojím podpisom potvrdí odovzdanie reklamovaného tovaru.
3. Predávajúci prostredníctvom svojho zodpovedného pracovníka do 3 pracovných dní určí, či je vada odstrániteľná alebo neodstrániteľná.
IV. Odstrániteľné vady
1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby vada bola bezplatne, včas a riadne odstránená a predávajúci je povinný túto vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
2. Za odstrániteľné vady sa považujú vady tovaru odstránením ktorých neutrpí kvalita a úžitkové vlastnosti tovaru.
3. V prípade, že predaná vec ešte nebola použitá môže kupujúci požadovať výmenu tovaru. To isté môže kupujúci žiadať vo vzťahu k súčasti veci, ak s vada týka len tejto súčasti.
4. Predávajúci má možnosť namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú.
5. Ak ide o odstrániteľné vady, avšak kupujúci nemôže vec pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet opráv riadne užívať má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť.
6. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.
V. Neodstrániteľné vady
1. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
2. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, pri ktorej možno vec používať, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovar. Pri určovaní výšky primeranej zľavy sa prihliada na charakter vady, stupeň a spôsob opotrebenia veci, dĺžku používania veci a možnosti jeho ďalšieho užívania.

UŽITOČNÉ LINKY

  • Akcie
  • Výstavy
  • Nová kolekcia
  • Veľkoobchod
  • Pripravujeme
  • Ako nakupovať
  • Veľkostná tabuľka
  • Poštovné a dodacie lehoty
  • Návod na ošetrenie a údržbu
  • Obchodné podmienky
  • História
  • Cookies info
  • Kontakt
  • Reklamačný poriadok

PRIHLÁSIŤ SA K ODBERU NOVINIEK

Ak sa prihlásite k odberu nášho mailing listu budete vždy aktuálne informovaný s najnovšími správami od nás.

My nikdy nespamujeme!

KONTAKT

M +421 903 449 630
E-mail: melm@melm.sk

Eva Švrčková – MELM
Jesenského 672/52, 92701 Šaľa, SR

Otvoriť v Google Mapách

  • SOCIÁLNE SIETE
Melm Fashion

© 1990-2017 Všetky práva vyhradené. Eva Švrčková – MELM

HORE
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní a cookies akceptujete. Cookies môžete kedykoľvek zakázať.OkČítať viac